012-4064790

WOW...Dah Kurus

Assalamualaikum dan selamat selamat sejahtera

Hari ini saya akan kongsikan  result peserta Neck yang baru Grad Batch 10...Memang teruja tengok.



Berjaya Turun 23.3kg Dalam Program NECK
===================================

Timbangan 15/02/2016

Rekod Berat NECK Batch 10
=====================
Nama: Salbiah

Berat Asal :   95kg
Tinggi.        :  159cm

Minggu Ke-2 :  90kg (-5)
Minggu ke-4 :  88kg (-2)
Minggu ke-6 :  85kg (-3)
Minggu ke-8:   81.6kg (-3.4)
Minggu ke-10: 77.9kg (-3.7)
Minggu ke-12: 74.5kg (-3.4)
Minggu ke-14: 71.7g (-2.8)

Jumlah Penurunan :   23.3kg
Target Penurunan 100 hari : 26kg

Alhamdulillah saya Kurus dan Sihat

In Shaa Allah... saya jadikan NECK sebagai gaya hidup dalam kehidupan harian saya... NECK terbaik! Coach terbaik! Crew2 terbaik! Sahabat Batch 10 terbaik! 

Saya doakan kalian berjaya dunia dan akhirat! 

Sebak pula rasanyaa.. 100 hari penuh bermakna buat saya.. menjadikan saya daripada seorang yang tidak beryakinan kepada yang lebih beryakinan... menjadikan saya daripada seorang tidak kuat kepada seorang yang kuat... 

NECK mengajar saya..kalau tak mahu orang pandang rendah dan memperlekehkan kita yang gemuk ni... (hakikat hati seorang berbada besar) kita kena berusaha sendiri... nothing is possible.. 

Always pegang USAHA, DOA dan TAWAKAL... bak kata coach FAST ACTION FAST RESULT.. thank you semua! 

Ucapan terima kasih kepada MF yang diberikan ilham untuk menghasil NECK.. membantu orang lain mencapai kehidupan lebih sihat! 

Hanya Allah dapat membalasnya. Semoga NECK terus maju dan MF diberkati Allah. 

Anda berminat untuk sertai Program Now Everyone Can Kurus?





Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Mimi Rohana untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

MIMI ROHANA AMJAN
SID 929478
SMS /WHATSAPP 012-4064790  -

Feel Free to Share!

Jemput share entri ini dengan rakan dan saudara anda sekiranya anda suka dan rasakan ia bermanfaat untuk mereka



Apa Kata Anda?