012-4064790

Supliment untuk Psoriasis


Sakit Kulit

Baru-baru ini ada sorang customer contact saya  beliau ada masalah psioris .  Saya ingat masalah kulit alahan sahaja . Tapi hampir satu badan mengalami masalah.Katanya masalah ini bermula ketika mengandung. Sehingga beliau terlantar dihospital dalam tempoh yang agak lama.

Selepas bersalin masalah kulit beliau masih tidak selesai.Setiap bulan beliau terpaksa berjumpa dengan doktor pakar dihospital. Beliau juga tidak dapat menyusu baby  dengan sempurna.

Selain mengambil ubat-ubat hospital beliau juga   ingin mencuba produk shaklee. 



 


Alhamdulillah

Setelah mencuba produk shaklee selama 2 bulan  kulit beliau semakin pulih. Kulit tidak mengelupas lagi seperti dulu. Saya juga terperanjat melihat perubahan kulit beliau.  Disamping  mengamalkan B Complex, Vit E,  Vit C dan Gla  beliau juga sapukan Herbal Blend untuk mengurangkan kegatalan kulit.


Kembali Ceria

Wajah beliau lebih ceria sewaktu saya berjumpa baru-baru ini.Katanya berat badan pun dah bertambah  dan beliau tidak lagi stress seperti dulu.Saya doakan  semoga Ida semakin sihat  dan ceria bersama keluarga. 



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Mimi Rohana untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

MIMI ROHANA AMJAN
SID 929478
SMS /WHATSAPP 012-4064790 

Feel Free to Share!

Jemput share entri ini dengan rakan dan saudara anda sekiranya anda suka dan rasakan ia bermanfaat untuk mereka



Apa Kata Anda?