012-4064790

BILA 3 ORANG ANAK DARA KENA DEMAM CAMPAK...



Anak Dara Kena Demam Campak

Saya ada 3 orang ada perempuan dan 3 orang anak lelaki Semasa mereka kecil-kecil dulu tak pernah pun kena demam campak. Nak di jadikan cerita anak lelaki saya telah terjangkit demam campak ni dari kawannya di tadika.

3 orang puteri kesayangan
Adik demam campak

Bila adik mereka kena demam campak anak-anak dara saya ni dah susah hati  bimbang terjangkit. Tapi bila tinggal serumah ni memang tak boleh nak elak.Seorang demi seorang anak-nak perempuan saya mula  demam dan timbul butir-butir kemerahan yang besar-besar. Apa lagi ...memang betul kena demam campak.!!!

Biasa la anak-anak perempuan ni sangat particular dengan paras wajah. Naik jerawat banyak pun susah hati tambah la lagi parut demam campak.



Rawatan demam

Untuk pastikan biji-biji campak ini keluar saya buatkan sup ayam untuk anak-anak..Seterusnya saya berikan mereka minum air kelapa muda

Untuk kurangkan rasa kegatalan di badan saya dapatkan daun mambu untuk mereka gosok diseluruh anggota badan.

daun mambu

Alhamdullilah selepas seminggu demam mereka mulai reda dan biji-biji yang keluar mulai kecut dan kering.Kebetulan  bahagian muka mereka sangat teruk dengan biji-biji campak ni.. Memang tak keluar rumah anak-anak dara saya ni sebab rasa malu.

Syukur bertemu Vitamin Cantik

Kebetulan dirumah ada stok Vitamin C dan Vitamin E.Jadi berikan kedua-dua vitamin ini untuk anak-anak bagi mengurangkan kesan parut demam campak.Alhamdulillah pengambilan kedua dua vitamin ini sangat membantu proses pemulihan parut. Kini kulit anak-anak saya sudah pulih sepenuhnya.


Promosi Jun

Tak sangka pula  bulan Jun Shaklee  bagi offer untuk set vitamin cantik ni. Menjelang hari raya nanti tentu ramai yang nak kelihatan berseri-seri di hari lebaran. Kalau baju aje cantik tapi kulit nampak kusam dan berjerawat tentu kurang menarik.


Jom jangan tunggu lama-lama kita grab vitamin cantik ini dengan harga promosi yang hebat.

Kalau anda join ahli bulan ini juga ada tawaran menarik untuk anda :
       
                                                DAPAT VITAMIN VITALEA FREE




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Mimi Rohana untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

MIMI ROHANA AMJAN
SID 929478
SMS /WHATSAPP 012-4064790



Feel Free to Share!

Jemput share entri ini dengan rakan dan saudara anda sekiranya anda suka dan rasakan ia bermanfaat untuk mereka



Apa Kata Anda?