012-4064790

RISIKO BERBADAN BESAR

TESTIMONI SAKIT LUTUT

Assalamualaikum,

Saya doakan  semua pembaca blog saya sentiasa sihat dan dirahmati Allah dunia akhirat.

Musim cuti sekolah begini banyak betul jemputan kenduri. Ada macam-macam kenduri kahwin, bertunang, bersunat dan macam-macam lagi.

Bila tinggal dikampung ni kebanyakan kenduri dijalankan secara gotong royong.Sehari sebelum majlis berlangsung majlis ramai orang kampung yang datang membantu tuan rumah.


Sakit lutut

Baru-baru saya telah pergi membantu jiran yang akan membuat kenduri bersunat. Sambil memotong daging sempat bertanya khabar dengan seorang makcik.Makcikini bercerita tentang masalah lutut beliau.Nak solat pun  perlu duduk atas kerusi lagi.Kaki rasa sangat sakit bila bergerak lenguh. Makcik ni berbadan agak besar sebab tu agaknya selalu sakit lutut.

Rupa-rupanya ramai orang yang menghadapi masalah sakit lutut ni.Semenjak join geng surau ni ramai makcik yang saya lihat mengalami masalah sakit lutut.Kesian tengok mereka setiap kali nak bangun susah sangat.Kebanyakannya yang berbadan besar.

Seorang kawan mak saya pernah menceritakan beliau telah membelanjakan hampir 20ribu ringgit untuk pembedahan lutut. Woow jumlah yang cukup besar tu...Walaupun pembedahan sudah dilakukan tapi beliau tidak secergas dulu sebab badan beliau yang agak besar.. Makan pula perlu berpantang kerana beliau juga berpenyakit darah tinggi dan kencing manis.

Syukur alhamdullilah mak saya tidak mengalami masalah sakit lutut dan saya juga mengambil langkah berjaga-jaga dengan memberikan AJHT kepada mak saya.

Jiran sebelah rumah saya juga sakit lutut.Kalau tengok berjalan memang kesian.. setapak.. setapak melangkah. Tapi kalau mengayuh basikal orang tak akan menyangka makcik ini sakit lutut.Kenapa ini berlaku? Seingat saya jiran saya ini sangat kuat bekerja masa muda dahulu membuka kebun getah.

Tentu ada dikalangan ibubapa atau  saudara mara pembaca blog juga yang mengalami masalah yang sama.Kasihanilah mereka dan bantulah mereka untuk mendapatkan supliment bagi mengurangkan kesakitan yang dialami.

geng surau
Tentu ada dikalangan ibubapa atau  saudaramara pembaca blog juga yang mengalami masalah yang sama.Kasihanilah mereka dan bantulah mereka untuk mendapatkan supliment bagi mengurangkan kesakitan yang dialami.

Testimoni AJHT
Jom kita baca testimoni pengguna yang telah mencuba set sendi ini.Semoga dapat memberi manfaat buat semua.





* Kredit testimoni to : myvitalvits

Semoga entri ini memberi manfaat kepada anda.

Saya doakan anda sekeluarga sihat sejahtera. Dilimpahi dengan kasih sayang dan rahmat daripada Allah.

Wassalam.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Mimi Rohana untuk:-

 FREE CONSULTATION
012-4064790
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Feel Free to Share!

Jemput share entri ini dengan rakan dan saudara anda sekiranya anda suka dan rasakan ia bermanfaat untuk mereka



Apa Kata Anda?