012-4064790

AIR SEDAP

MALAS MINUM AIR KOSONG

Ramai orang kurang gemar minum air kosong termasuklah anak- anak saya. suruh minum. Si Ammar yang paling bongsu  pun pandai cakap air kosong tak sedap la. Kalau air yang manis- manis  atau air berkarbonat memang suka sangat.

Air Sedap

Alhamdullilah semenjak menggunakan  Water Filter ini anak- anak saya semakin gemar minum air kosong. Kata mereka air ini sedap kerana teksturnya yang lebih lembut. Masing-masing berebut minum . Untuk bekalan air kosong kesekolah pun mereka mesti bawa air bertapis ni.Jadi  anak-anak  saya juga boleh jimatkan wang saku mereka  di sekolah kerana ada bekalan air sendiri.


Saya lihat ramai pelajar-pelajar saya berbangsa Cina  sering membawa  air kosong dari rumah.Biasanya botol yang dibawa tu besar-besar belaka. Setiap kali rasa dahaga dan rasa mengantuk mereka boleh terus minum air kosong.  Air kosong baik untuk  pembekal oksigen untuk otak sebab tu saya lihat pelajar Cina lebih fokus dalam kelas.




 Kenapa saya suka water pitcher ini

1. Harga lebih Murah
   Walaupun harga lebih murah  tetapi kualiti airnya setanding dengan  penapis air yang  berharga beribu ribu      ringgit . Jangan terkejut harganya tak sampai RM 500 pun. Cuma RM468 untuk harga runcit. Tetapi kalau    anda join ahli anda dapat harga yang lebih murah.


2.Mudah dibawa

Water Pitcher ini mudah dibawa kemana-mana kerana ringan dan tidak menggunakan kuasa elektrik. Sesuai untuk diletakkan  di sudut Coffee Corner kat pejabat. 

3.Ada alat ganti 

Sekiranya ada bahagian yang rosak seperti jug  itu sendiri anda boleh order jug yang baru begitu juga filternya. Harga alat ganti ini juga tidaklah mahal sangat. Water Pitcher dilengkapi dengan  meter untuk menunjukkan bilakah filter yang digunakan perlu diganti.

Masa yang sesuai untuk minum air





Dapatkan satu set Water Picher ini dengan harga lebih jimat dengan join ahli sebanyak RM 75 sahaja.

MIMI  ROHANA BT AMJAN
SID 929478
012-4064790
EMAIL:  mimirohana5@gmail.com

http://www.ebookniaga.com/sorryboss/mimirohana
www.mimirohana.com






Feel Free to Share!

Jemput share entri ini dengan rakan dan saudara anda sekiranya anda suka dan rasakan ia bermanfaat untuk mereka



Apa Kata Anda?